Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 18.11.2017, 15:11

КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Права дитини

Освіта району

Наша кнопка

Відвідувачі

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 28
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 20 імені Олександра Духновича - Химинець Адріана Арпадівна підібрала матеріали для захисту вчителя від зайвої роботи. Пропоную і Вам ознайомитися, можливо комусь знадобиться

Матеріали на сайті

Вчителям | Переглядів: 81 | Додав: rokivit | Дата: 30.03.2016

     На сьогодні школа – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повністю живе. Тому вся діяльність нашого навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Для сучасних дітей потрібна не школа - додаток до інших сфер, яка плететься у них у хвості, а школа, в якій забезпечено можливість і дано право випереджати всі ситуативні запити суспільства, задавати тон, створювати атмосферу пошуку для всіх існуючих та інших, можливих у майбутньому сфер або ланок соціального цілого, готуючи і зрощуючи ініціативно-творчий тип особистості.

     Одним із найцікавіших і найскладніших моментів у роботі навчального закладу стала робота з обдарованими дітьми, бо обдарованість це ґрунт, на якому зростає талант. Існує думка, що обдаровані діти не потребують допомоги дорослих і не відчувають потреби в особливій увазі та керівництві. Але насамперед такі діти досить чутливі до оцінки їхньої діяльності, поведінки і мислення. Вони схильні до критичного ставлення не тільки до себе, але й до оточуючих. Тому педагоги, які працюють з обдарованими дітьми, приділяють особливу увагу навчальною і вихованню таких дітей. В школі розроблені заходи роботи з обдарованими та талановитими учнями.

     Кожний учитель має індивідуальний план роботи з обдарованими в цілому та план роботи з конкретними обдарованими дітьми, які є потенційними переможцями олімпіад, конкурсів, проектів.

     На засіданнях методичної ради та методичного об`єднання розглядається питання роботи з цими учнями. Практичний психолог веде картки психолого-педагогічного діагностування обдарованих учнів, проводить години спілкування.

     В навчальних кабінетах підготовлені вчителями папки, картотеки матеріалів підвищеного рівня складності для підготовки до олімпіад та конкурсів.

     З обдарованими учнями проводимо різнобічну підготовку через профільне навчання, факультативи, курси за вибором.

     55 учнів 9-10 класів працюють над пошуково-дослідницькими роботами з різних предметів під керівництвом вчителів.

     Майже кожного року наші учні беруть участь у програмі для майбутніх лідерів «FLEX». А на сьогодні дві учениці: Савченко Анжеліка – 9А клас, Булатова Катерина – 10А клас, пройшли всі етапи випробувань і як фіналісти готують документи для вибору на навчання у Вашингтоні.

     Більша половина учнів 7-11 класів брала участь у шкільних олімпіадах з навчальних дисциплін, конкурсі ім. П.Яцика та мовно-літературному конкурсі ім. Т.Г.Шевченка.

     У школі запровадили рейтингову систему оцінювання навчальних досягнень учнів за І, ІІ семестри, за рік. Портрети кращих учнів року розміщені на новоствореному стенді «Кращий учень школи».

     Робота з обдарованими учнями має свої особливості і базується на альтернативних, нестандартних формах і методах роботи.

     Індивідуальний підхід до обдарованої дитини ґрунтується на врахуванні її здібностей і зацікавленості тим чи іншим предметом.

     Обдарованих задіюємо до проведення предметних тижнів, «Тижня відкритих дверей». До виконання нестандартних завдань, проблемних ситуацій, міні-проектів, досліджень учні залучаються на відкритих уроках з використанням інноваційних технологій.

     З метою гармонійного розвитку дітей, їх фізичного здоров`я щорічно в школі проводиться тижні здоров`я, шкільні спартакіади, спортивні свята для молодших учнів «Малі олімпійські ігри», «Веселі старти». Цього року в змаганнях взяли участь майже 100% учнів.

     Велику увагу приділяємо учням, які мають нахили до художньо-естетичного мистецтва. Свої таланти вони демонструють на конкурсах різних рівнів. А підсумком їх досягнень був звітний концерт до Дня вчителя. Щоб підняти настрій, наснагу на майбутні роки навчання обдарованим, кожного року поновлюємо стенд «Наша гордість», «Успіх приходить до тих, хто рухається вперед», проводимо вшанування переможців на шкільному святі «Крок до зірок».

     Кропітка робота вчителів над кожною талановитою дитиною вимагає перш за все роботи над собою, над своїм удосконаленням: а це і участь в обласних і районних семінарах, засіданнях методичних об`єднань, проведення майстер-класів, тренінгових занять, виступи на педагогічних радах з досвіду роботи, участь у засіданнях наукового товариства «Мудра сова».

Заступник директора з НВР
О.О.Мануша


 

Вчителям | Переглядів: 146 | Додав: rokivit | Дата: 27.11.2015

Електронні версії збірників завдань ДПА
Збірники завдань ДПА-2014 у початковій школі (4 клас)
http://osvita.ua/school/certification/textbook/39949/
Збірники завдань ДПА-2014 у старшій школі (11 клас)
http://osvita.ua/school/certification/textbook/39952/
Вчителям | Переглядів: 211 | Додав: rokivit | Дата: 31.03.2014

У зв'язку з останніми подіями в Україні, а саме агресією зі сторони Російської Федерації, нападом на українські землі, провокаціями, сепаратизмом - ми повинні єднатись в одне ціле від Сходу до Заходу і гідно протистояти агресору. 
Хтось може вести ділові переговори, хтось воювати, лікувати, чи просто молитись за нашу Батьківщину у цей непростий для неї час, а команда WEUA 19.03.2014 року оголошує всеукраїнський бойкот російських соціальних мереж ВК та Однокласники. Просимо долучитися всіх небайдужих. 

Вчителям | Переглядів: 245 | Додав: rokivit | Дата: 31.03.2014

Як ви відноситеся до реклами? Скільки разів на день ви бачите її по телевізору, в Інтернеті, чуєте по радіо? Набридла?

А якщо за те що ви подивитеся рекламу Вам заплатять? Уявіть що за кожний перегляд реклами Ви отримаєте хоча б одну копійку? Небагато, але коли помножити на кількість переглядів на день... кожного дня може набігти кругленька сума. 

Не вірите? Тоді спробуйте: http://rokivit.globus-inter.com



Цікавинки | Переглядів: 176 | Додав: rokivit | Дата: 16.10.2013

Крок 1. Додавання родича

Перейдіть у режим редагування персональних даних учня та відкрийте вкладку «Родичі». Натисніть посилання «Додати родича». Перемикачем вкажіть спосіб додавання родича: 

  • «Новий користувач».

Натисніть на кнопку [Далі >].

Крок 2. Додавання користувача

В залежності від обраного способу додавання родича здійсніть наступні дії: 

  • «Новий користувач»: у блоці «Особисті дані» введіть прізвище, ім’я, по-батькові, дату народження та стать (введення усіх вказаних даних обов’язкове) нової особи. 

Для переходу  до наступного кроку натисніть  на кнопку  [Далі  >]. 

Крок 3. Перевірка даних

У блоці даних родича в рядку «Вид спорідненості» з допомогою випадаючого списку  відмітьте,  ким є вказаний користувач для учня. 

Для підтвердження  операції  натисніть  на кнопку  [Зв’язати].

Вчителям | Переглядів: 251 | Додав: rokivit | Дата: 17.04.2013

   Пам'ятайте, що на "ютубі" перегляди однієї людини (з одного комп'ютера) зараховуються до 350 разів (тобто після того як ви переглянули відео 350 разів, перегляди більше не зараховуються). Щоб ваші перегляди зараховувалися і далі - достатньо перезавантажити модем (якщо у вас не активована послуга "Статична IP адреса". Також прохайте друзів і знайомих переглядати ваше відео декілька разів (для цього треба натиснути правою кнопкою миші в браузері Opera (Опера) і вибрати "Reload every" ("Обновлять каждые"), а потім "custom" ("Обновлять каждые...") та ввести 0 хвилин 1 секунда. Якщо 10 ваших друзів залишать вікно оновлюватися на кілька хвилин, то у вас вже буде 3500 переглядів (350 * 10 = 35.000), головне пам'ятайте, перегляди з'являться тільки через кілька днів.

   Наступний крок - розкручування на форумах: якщо ви зареєстровані на популярному форумі, і ви там активний користувач, то додайте в підпис посилання на відео, головне заховати посилання під BB код, так щоб замість посилання була напис ("клікабелье"), на кшталт "не натискати !" (це приверне будь-якого користувача, так як "заборонений плід солодкий", це допоможе вам набрати ще 1000-5000 переглядів.

Вчителям | Переглядів: 367 | Додав: rokivit | Дата: 15.03.2013

   Ця стаття дійсна тільки для освітніх

та інших некомерційцних організацій


   Для зняття рекламного банеру uCoz необхідно на фірмовому бланку організації надрукувати лист (бажано російською мовою):

                                                                Генеральному директору 

                                                                ООО "Юкоз Медиа" 

Курту Евгению Александровичу 

от "Тип заведения" 


    Сайт "URL сайта" является официальным сайтом "Тип заведения" "информация о типе заведения". Просим вас оказать содействие в виде снятия рекламного баннера с сайта. 

 Дата. Директор — подпись. Штамп (печать). 

   Відскановане зображення листа надіслати banner@ucoz.net.


Цікавинки | Переглядів: 358 | Додав: rokivit | Дата: 07.03.2013

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році
11 лютого 

   Закінчення 2012/2013 навчального року і проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти визначено відповідно до вимог Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 № 94, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за № 151/14842, зі змінами (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.11.2010 № 1116 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.12.2010 за № 1237/18532) та особливостей організації навчально-виховного процесу, передбачених у листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 23.05.2012 № 1/9-399 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2012/2013 навчального року».   
   У цьому навчальному році навчальні заняття завершуються 24 (25 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) травня. У цей день проводиться свято «Останній дзвоник».
   Навчальні екскурсії та навчальна практика учнів організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61 та проводяться у 1-4 класах (27-30 травня), у 5-8 і 10 класах (27 травня – 7 червня). За рішенням закладу навчальні екскурсії і навчальна практика можуть бути проведені протягом навчального року.
   У 4-х, 9-х та 11-х класах у 2012/2013 навчальному році атестація проводиться за збірниками завдань, затвердженими наказами МОНмолодьспорту від 25.01.2013 № 55 «Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації», крім іспиту з технологій для учнів технологічного профілю.
   У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться з 13 по 21 травня із української мови та читання, математики. У 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 28 травня по 11 червня з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу. Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з 27 по 31 травня з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань.
   Державна підсумкова атестація розпочинається о 9.00. Інший час початку проведення державної підсумкової атестації має бути погоджений навчальними закладами з відповідними органами управління освіти.
   Документи про повну загальну середню освіту вручаються випускникам 1-2 червня 2013 р. на урочистих зборах. Документи про базову освіту вручаються учням, які закінчили 9-й клас, 11-12 червня. До участі в зборах, як правило, запрошуються батьки, представники громадських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, засобів масової інформації.
   Конкретна дата проведення урочистостей у регіонах визначається Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментами (управліннями) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Вчителям | Переглядів: 173 | Додав: rokivit | Дата: 20.02.2013

       Останній місяць осені в Липоводолинській спеціалізованій школі I – III ступенів виявився надзвичайно «врожайним» на різноманітні заходи, конкурси, олімпіади.
3 листопада відбувся II етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. У ньому взяли участь учні 7 – 11 класів.
       Олімпіада – це не тільки свято, а й копітка праця, позначена творчістю, здоровим суперництвом, блискучою перемогою. Змагання пройшли на належному рівні, у спокійній і діловій атмосфері.
       Шлях до перемоги не буває легким. Щоб перемагати, треба багато працювати. Це переконливо показали такі учні нашої школи:
Бурик Карина (7-А кл., учитель Дужак Л.В.), Зборик Оксана (8-А кл., учитель Глупак Л.О.), Музика Анжела та Олійник Костянтин (9-А кл., учителі Дужак Л.В. та Мусіян О.І.), Самілик Євген (10-Б кл., учитель Дужак Л.В.), Демченко Софія, Тетяненко Альбіна (11-А кл., учитель Карпенко Л.В.), Дяченко Юлія (11-Б кл., учителі Карпенко Л.В., Мусіян О.І.

     З 5 по 9 листопада учителями-філологами разом з учнями був проведений Тиждень української мови та літератури. Він пройшов цікаво, змістовно і творчо. У понеділок відбулося урочисте його відкриття: учні 11-А класу (учитель Карпенко Л.В.) підготували й провели лінійку. Для школярів 7-х класів була запропонована літературна вікторина, завдання якої передбачали не тільки знання з української мови та літератури, а й визначення пізнавальних інтересів школярів, їх начитаності, ерудованості, розвитку логічного мислення.
У рамках Тижня проведені конкурс малюнків «Мій улюблений художній твір» для учнів 5 – 6-их класів (відповідальні Карпенко Л.В., Мусіян О.І.) та конкурс стіннівок для школярів 8 – 9-их класів «Як парость виноградної лози плекайте мову» (учителі Глупак Л,О., Дужак Л.В.), випуск стіннівки «О слово рідне, що без тебе я?» (7-Б кл., учитель Глупак Л.О.).
       Бібліотекар школи Бадіон О.М. підготувала тематичну виставку художньої, наукової та публіцистичної літератури, присвячену Дню української писемності та мови «Слова … У вас мудрість вічна і любов жива».
       Особливої уваги заслуговує конкурс юних декламаторів для учнів 5 – 11-их класів, який проходив 7 листопада в актовій залі. Школярі читали напам’ять улюблені поетичні твори чи уривки з них. Діти показали неабиякі творчі здібності, уміння художнім словом передати думки, настрої й переживання автора, власну позицію.
Переможцями стали :
у молодшій віковій категорії (5 – 8-і класи) Штанько Лариса (8-Б кл.) – I місце; Снігир Інна (5-Б кл.) – II місце; Іваненко Вікторія (7-А кл.) – III місце;
у старшій віковій категорії (9 – 11-і класи) Самілик Євген (10-Б кл.) – I місце; Ткачук-Спичак Богдан (11-А кл.) - II місце; Дмитренко Тетяна (10-Б кл.) - III місце.
       Усі вони нагороджені дипломами й грамотами.
       Цікавою й змістовною була зустріч із самобутнім майстром пера Липоводолинщини В.В. Міщенком, організована для учнів 10-Б класу учителями Дужак Л.В. та Нестеренко Т.В.

       9 листопада, у День української писемності та мови, був проведений I етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. На ньому визначені переможці, які брали участь у II етапі конкурсу.
       Заключним акордом Тижня було підведення підсумків, нагородження переможців та активних учасників. Ними стали: Антоненко Карина (5-А кл.), Богомол Альона (5-А кл.), Євенко Євген (5-А кл.), Жарко Ліза (5-Б кл.), Касянчик Назар (5-А кл.), Ткач Рада (5-Б кл.), Яковенко Ярослав (5-А кл.) – за участь у конкурсі на кращу ілюстрацію до улюбленого художнього твору та учні 7-Б , 9-А класів – за найкращу стіннівку.
     Палке українське слово, піднесений ліричний настрій, дух урочистості – таким запам’ятався Тиждень української мови та літератури, проведений у нашому навчальному закладі.

       Уже понад десять років в Україні проводиться Міжнародний конкурс знавців української мови імені П. Яцика – відомого канадського бізнесмена і мецената українського походження, якому належить визначна заслуга в заснуванні цього унікального мовного турніру, головна мета якого – створення умов для розкриття природних здібностей учня, пропаганди рідного слова.
       17 листопада проведено районний етап XIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, що налічував 150 учасників. Найбільш чисельною була команда Липоводолинської спеціалізованої школи I-III ступенів – 45 учнів. Вони продемонстрували глибокі, ґрунтовні знання з української мови, уміння гарно писати твори, висловлювати свою думку, робити висновок. 
Результати цього мовного турніру такі: серед учнів початкових класів слід відмітити Городничу Дар’ю (3 кл., учитель Свирид А.І.), Гусак Анну , Кіптенка Юрія, Подчасову Вікторію (4 кл., учитель Чайка І.А.); серед учнів середньої ланки – Антоненко Карину ( 5 кл., учитель Глупак Л.О.), Бурик Карину (7 кл., учитель Дужак Л.В.); серед старшокласників – Борисенко Діану (10 кл., учитель Дужак Л.В.), Дяченко Юлію, Демченко Софію (11 кл., учитель Карпенко Л.В.).
       Роботи переможців Гусак Анни, Бурик Карини, Борисенко Діани та Дяченко Юлії направлені на відбірковий тур обласного журі. Сподіваємося, що учасниками обласного конкурсу стануть і наші учні.
       Ці мовні змагання дали не тільки стимул для здобуття глибоких знань з рідної мови, а й показали творче застосування їх і саморозвиток молодої людини.

       Творчо й креативно пройшов 24 листопада II етап III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, у якому взяли участь учні 5 – 11 класів. Він вимагав від школярів цілковитої мобілізації розумових і фізичних сил. Діти виявили високий рівень знань з української мови й літератури, продемонстрували вміння узагальнювати, систематизувати, а також аргументувати свої думки та судження; розкрили свої творчі здібності, такі потрібні для майбутніх пропагандистів рідного слова, дослідників, науковців.
       Найкращий показник мають такі учні :
Лукіна Анастасія (5 кл., учитель Глупак Л.О.), Лут Тетяна (7 кл., учитель Глупак Л.О.), Самілик Євген (1 місце), Литвиненко Людмила (10 кл., учитель Дужак Л.В.), Дяченко Юлія (11 кл., учителі Карпенко Л.В., Мусіян О.І.).
       Шевченківський конкурс засвідчив, що українська мова має стати мовою широкого вжитку, адже від цього залежить процес зміцнення держави, зростання її авторитету на світовому рівні.

Олена Іванівна Мусіян
учитель української мови та літератури
Липоводолинської спеціалізованої школи I-III ступенів

Вчителям | Переглядів: 981 | Додав: rokivit | Дата: 10.12.2012

1-10 11-20 21-28
Календар

ПОГОДА
Корисні сайти

Пошук

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz